26 mars 2008

April - de som er ferdige.

Hadde egentlig tenkt å vente med denne til nærmere helga, men det er allerede noen som har gjort ferdig april-sømmen.

Tusen takk for tilbakemeldingene, var litt usikker på om det passet seg med en snømann for april...... Og det gjorde det visst *lol*

Det er fint hvis dere gir meg en tilbakemelding når dere er ferdig, slik at de 10 første får lagt til bilde her.

Først ute var 9na. Utrolig ivrig, og dagen etter frigivelsen var hun allerede ferdig.


Neste som er ferdig, er Anne-Grete, en flott og vårlig snømann.
Og Haldis med sitt blackwork. Spennende å bruke bare en farge.
Og Syglad med sine fine farger.
RitaR er også ferdig med sitt. Et spennende prosjekt hvor hun også har farget med te.

Tina123 har valgt å sy sitt i rosa. En sart og fin farge.

Også Mita's hjørne er ferdig med sitt stitchery for denne måneden.

Marit er også ferdig med sin april. Den er holdt i redwork.


Elligo har også fått ferdig sitt bilde.

Tonemor er også ferdig med sitt, sydd i flotte farger.

1 kommentar:

Petunia sa...

God morgen!
Så flotte ting dere syr. Blir så imponert. Snømann passer godt på april. Det er vel ingenting mer symbolsk for at våren kommer enn at en snømann smelter? Brukt mye i tegnefilm og vanlig film det.

Takk for gratulasjon i bloggen min! Jeg har planer om å gjøre noe ut av det, men det er en travel dag i dag, så kanskje hvis du titter innom litt senere i dag...
Takk for all hjelp med blogg og koder og slikt. Fikk ikke svart på den siste mailen fra deg for mailen min lå nede noen dager. Noe galt med Outlooken og da jeg fikk odnet det, så var det helt blåst for meg.
Det som er så fint her i Bloggverden er at det er alltid noen hjelpsomme sjeler der ute og Det varmer mye når noen bruker av sin tid og svarer en med lange kommentarer eller mailer med veiledninger og gode råd<3

Ha en fin lørdag!!!